Zamień chaos w pełną kontrolę nad sprzedażą

Skutecznie wdrażamy nasz proces sprzedaży przy wsparciu systemu CRM.
W efekcie zyskasz pełną kontrolę nad handlowcami i przewidywalność wyników.

Zaufali nam:

Znasz te problemy?
Bo my znamy ich rozwiązanie.

W Effigro każdego dnia pomagamy firmom takim jak Twoja.

Przed

Problem
Zatrudniasz kolejnych handlowców, a zyski nie rosną.

Po

Rozwiązanie
Wdrażamy autorski proces sprzedaży, dzięki któremu każdy handlowiec realnie buduje wynik, zamiast tylko generować koszty.

Przed

Problem

Klienci rezygnują, a Ty zamiast pewności masz tylko swoje podejrzenia powodów.

Po

Rozwiązanie

Diagnozujemy prawdziwe przyczyny odejść i uszczelniamy proces obsługi, zatrzymując klientów w firmie na dłużej.

Przed

Problem

Płacisz pensje handlowców, nie wiedząc, ile jest realnej sprzedaży, a ile to pozorowana praca, która nie przynosi zysku.

Po

Rozwiązanie

Wdrażamy transparentny system CRM i raportowania. Widzisz czarno na białym aktywność i skuteczność każdego pracownika.

Przed

Problem

Handlowcy narzekają na zapytania z marketingu, a oni na obsługę sprzedaży.

Po

Rozwiązanie
Łączymy marketing i sprzedaż w nasz autorski proces. Wdrażamy system oceny zapytań, kończąc walkę działów o to, kto zawinił.

Przed

Problem

Wdrożyłeś CRM, ale zespół i tak wrócił do Excela.

Po

Rozwiązanie

Projektujemy CRM, który pomaga zarabiać, a nie tylko kontrolować. Gdy handlowiec widzi realne korzyści, adopcja systemu jest natychmiastowa.

Dlaczego nawet 69% wdrożeń CRM kończy się porażką?

Odpowiedź jest prosta: Narzędzie to tylko 20% sukcesu. Pozostałe 80% to strategia, procesy i umiejętne zarządzanie zmianą - czyli nasza specjalizacja.

Powód 1: Opór zespołu i niska adaptacja

Dlaczego tak się dzieje: Twój zespół widzi CRM jako „wypełniacz tabelek” i „kolejny obowiązek”, który nie pomaga im sprzedawać. Boją się kontroli i nie widzą wartości dla siebie.

Metoda Effigro: Projektujemy CRM jako narzędzie dla handlowca, a nie przeciwko niemu. Automatyzujemy powtarzalne zadania, takie jak przygotowanie i wysłanie oferty, które pomagają oszczędzić czas. Kiedy zespół widzi, że system pomaga im zarabiać i realizować cele, adopcja jest natychmiastowa.

Dlaczego tak się dzieje: Kupujesz drogie narzędzie i próbujesz zautomatyzować chaos, który panuje w Twoich procesach. Narzędzie bez procesu tylko pogłębia chaos.

Metoda Effigro: Twardo trzymamy się zasady, że narzędzie to 20%, a proces to 80%. Nasza praca zaczyna się diagnozy i projektu procesu. Dopiero po opracowaniu procesu do Twojej firmy, dobieramy odpowiednie narzędzie.

Dlaczego tak się dzieje: Wdrażasz system, który jest odciętą wyspą. Nie „rozmawia” z systemem używanym przez produkcję, księgowością czy marketingiem. Dane są niekompletne, a handlowiec musi pracować w 5 systemach na raz.

Metoda Effigro: Setki udanych wdrożeń naszych Magików, w tym dla firm produkcyjnych i B2B są tylko potwierdzeniem, że wiemy jak połączyć różne światy w jeden system.

Dlaczego tak się dzieje: Wdrożenie jest „projektem IT”, za który nikt w biznesie nie bierze odpowiedzialności. Po wdrożeniu nie ma nikogo, kto by dbał o rozwój systemu i pilnował procesów.

Metoda Effigro: My jesteśmy tym właścicielem. Jako Twój zewnętrzny Zespół Magików, zarządzamy procesem za Ciebie lub wspieramy Twojego menedżera. Bierzemy odpowiedzialność za Szybkie, Widoczne i Trwałe rezultaty.

Nie chcesz ryzykować niepowodzeniem?

To mądry wybór, dlatego rekomendujemy bezpłatną rozmowę z naszym Magikiem.

4 etapy wdrożenia systemu CRM

01

Głęboka diagnoza

Zanim dotkniemy technologii, wykonujemy analizę procesów lub wpływ ich braku. Diagnozujemy „wąskie gardła”, które stanowią barierę wzrostu sprzedaży w Twojej firmie.

02

Projektujemy proces

Nowy, dopasowany do Twojej firmy proces sprzedaż jest fundamentem wdrożenia CRM. Tworzymy lejek sprzedaży, system oceny zapytań oraz określamy spójny standard obsługi dla wszystkich handlowców.

03

Wdrożenie CRM

Dopiero teraz wybieramy i wdrażamy CRM, który jest odzwierciedleniem procesu sprzedażowego w firmie. Dodajemy do niego informacje o Twoich klientach, łącząc z obecnie wykorzystywanymi narzędziami.

04

Adopcja i zarządzanie

Kluczowy etap, na którym nadal masz nasze praktyczne wsparcie. Szkolimy zespół z pracy na procesie, a nie „klikania” w panelu CRM.

Dostarczamy magię w Twojej branży.

Przeczytaj historie firm, którym pomogliśmy uporządkować sprzedaż wdrażając nasz autorski proces i system CRM.

Ravio Meble

Branża meblarska

Współpraca z Ravio Meble w ramach której:

  • zastąpiliśmy chaos i konkurujące ze sobą reklamy jednym, zintegrowanym ekosystemem marketingowym
  • wdrożyliśmy elastyczną strategię i partnerską współpracę, przywracając właścicielom pełną kontrolę nad promocją i budżetem
  • osiągnęliśmy ponad 8-krotny zwrot z inwestycji, tworzą przewidywalny system do dalszego skalowania sprzedaży

SMO Ogniwo

Branża produkcyjna

Współpraca z liderem branży grzewczej w obszarze strategii i komunikacji, która zaowocowała:

  • umocnieniem pozycji marki jako lidera i godnego zaufania eksperta w branży,
  • zbudowaniem od zera zaangażowanej społeczności ponad 11 000 potencjalnych klientów
  • stworzeniem cennego aktywa marketingowego gotowego do przyszłych działań sprzedażowych

Dobieramy technologię do Twojego procesu, a nie proces do technologii.

Sprawdź, jak nasze doświadczenie może pomóc Twojej firmie

Wypełnij formularz, a my w trakcie rozmowy precyzyjnie zdiagnozujemy kluczowe bariery hamujące rozwój marketingu i sprzedaży.

20-minutowa bezpłatna rozmowa